2008年3月20日 星期四

2008 大阪+北海道 遊記 Day 4


這天都係一早起身,又嘆多次房內個溫泉,吃個早餐,就離開渚亭,之後先去函館駅,放個喼入locker先出去行

函館朝市就在函館駅對面,緊係第一時間過去啦,行咗唔係好耐,又唔係咁多野睇,咁又食野囉!本來想食〔活魷魚舞大碗飯〕,可惜賣晒,而老婆又冇興趣玩活釣魷魚+即釣即食,咁就求期找間食店,試下函館出名的魷魚
跟住去睇衫,去金森倉庫群,明治館,5稜郭塔,全程買下食下不在話下
吃過lunch後就勁急急腳咁回JR駅,趕撘北斗5號列車,1523由函館開出,1643到達長万部駅,之後要等下班17:47由長万部開出的列車開住二世古,於19:02到達!
一到二世古駅,都未出駅外,酒店職員就入來接我地問我地,上咗佢架van仔後,大約5分鐘就到酒店
上房放好行李後,就落去酒店的露天溫泉浸下先,跟住8點左右就食晚餐
這天就這樣過了

睇相時間:
一早起身浸溫泉,個view係望街,夜晚會靚d,而望海果d房就貴d,夜晚望出去點到乜都睇唔到,所以book房時都係選city view

影下我地間房先,這間沖涼房係for浸溫泉之前沖身用的,一沖完推開玻璃門就可跳入去浸(不過我地一早起身冇沖涼,就咁跳入去浸,因為剛睡醒冇出過街,個人好乾淨)

溫泉房另一度門直出路台,浸完出嚟休息下,入下奶,睇下街景,吹下水,人生可以經常這樣的話都幾正

房內一影 (老婆負責收拾行裝,我負責影相)

又到早餐時間,又係勁豐富,d野好好食,渚亭真係令我兩好滿意

納豆.........還是頂唔順...

函館朝市-
又係可以望到函館山,我地又行左一陣,買咗d糖,食咗枝墨魚汁+牛奶雪糕

函館市出名魷魚,咁我地10點幾又在朝市其中一問樓上店食咗碗飯

新鮮魷魚係半透的,較爽口, 唔會"jill"口

食完去睇2手古著衫,不過冇買到

之後行去出名的 大三坂,順便4圍影下

大三坂 冇想像中咁靚,可能d樹冇晒葉

背後又係函館山

可愛的水渠蓋

金森倉庫群,...老婆係入面睇野好耐呀

對出的碼頭

百年郵局-明治館

百年郵筒?

館內好多野睇,TOTORO都有呀

之後去新五稜郭Tower

上到去望這個五稜郭公園,真係正爆,好靚,天氣又勁好,都係果句,睇得好遠...不過我覺得個撘唔夠高

在塔的4樓(好似係4樓)有大大杯雪糕食,在港出發前老婆便上網print定9折卷,勁勁勁!

午餐去這間 LUCKY PIERROT

點了一個每日限定的巨型漢堡 我地兩份食, 勁飽, 都幾好味

函館 15:23 → 長万部 16:43 (北斗 15),長万部 17:47 → ニセコ 19:02 (普通列車)
坐JR去二世古途中的景色

這班長途車都幾多人

上車前都買左枝奶

長万部駅

要等成個幾鐘才有車去二世古,緊係出去駅外睇下野啦,不過出面人都唔多個,有d住宅,應該有d食市咁在駅的左面,不過幾遠(下圖),所以冇行過去


18000日元的車票,3月10日-14日任撘呀

二世古Grand Hotel的晚餐,好飽呀

後記:
BOOK這間二世古酒店真煩,用佢網頁內的系統,book完後居然冇確應email 回覆我,用佢網頁內的發問系統又冇回覆比我...咁我唯有上網問人點搞,好彩有位在日本居住及工作的港人幫我打去酒店確認,我才放心,但另一個問題又出現,這問酒店其中一個服務係接送客人往反車站到酒店,但我一直都聯絡唔到酒店,最後...我都係靠渚亭內的manager幫手,才book到車送我地上酒店,我只可講句,渚亭~多謝你,你親切,熱誠的服務態度,溫暖了我兩公婆個心,如果他日我再到函館,我一定再幫襯你
PS:也多謝我細妹的幫手,THX
































1 則留言:

angusguyver 提到...

ROY
2008年3月22日下午1:46
wa..早餐超豐富..正..特別吸引係支 朱古力奶~~
沖涼房張 (椅仔) 同我沖涼房果張一模一樣架..
金森倉庫 入面好多 乾貨..零食買...做手信一流..不過有d寫住唔比遊客買..另外入面有檔 即燒元貝...好食到飛..
wa..早餐超豐富..正..特別吸引係支 朱古力奶~~
沖涼房張 (椅仔) 同我沖涼房果張一模一樣架..
金森倉庫 入面好多 乾貨..零食買...做手信一流..不過有d寫住唔比遊客買..另外入面有檔 即燒元貝...好食到飛起~真係想去食多次~
百年郵筒出面個紅色郵筒好出名呀..要影多幾張~
晚餐個甜品...好精緻~
回覆
AJ皇 AJ皇
2008年3月22日下午1:53
果枝唔係朱古力奶,係咖啡奶,我唔飲咖啡都覺得好好飲
Virginia Virginia
2008年3月22日下午12:38
限定的巨型漢堡咁大, 咪要分開來食... 其實自悠行去北海道,難嗎?
回覆
AJ皇 AJ皇
2008年3月22日下午1:48
個巨飽我地要用刀叉切嚟食
自由行唔難,不過要用心搜集資料,最簡單的就是睇書及上網問人
tommytommy tommytommy
2008年3月20日下午10:57
間房超正呀,你地早餐都食好多野wor,重有就係飲左好多奶奶~~~
回覆
AJ皇 AJ皇
2008年3月21日上午12:17
yup,奶奶好味呀