2008年3月22日 星期六

2008 大阪+北海道 遊記 Day 7 & 8


最後一編08年的遊日網誌,由於DAY7&8相唔多,所以一編出晒

DAY 7 的行程本來係一早去小樽先,然後下午回札幌,不過最後都係全日札幌遊
點解會一早想去小樽,因為老婆想去睇多次果d玻璃飾物,音樂盒等等,而我又想去海貓屋食意粉及想去石之藏買晶石杯墊(幾日前去小樽時我居然唔記得去石之藏...)不過後來諗諗下,北海道點都要去多次...咁都係下次先LA
講翻這天的行程先,吃過早餐後就去二條市場又食多個早餐,酒店早餐我地特登食少d留肚出去食ga
食完我地回酒店CHECK OUT,把行李搬過去札幌北口的東横INN後,就行下d百貨公司,跟住就去咗SAPPORO FACTORY,行左好耐,咁我隻腳又痛,跟住就行翻去JR傍的ESTA10樓的拉麵共和國食拉麵,果陣時都成下午3點,之後還未離開ESTA,行翻落幾層睇下衫,鞋等等等,我同老婆都買到衫,不過好貴,之後就緊係落多幾層去BICCARMERA啦,BICCARMERA佔5層(地下至5樓),其中一層有玩具買bor,我就入咗d好野,老婆也買咗小小
跟住就向住大通駅方向出發,行咗MARUI IMAI睇老婆想買的名牌野,不過好彩睇唔啱,之後又去咗丸大動漫大廈,居然係老婆買到野,勁呀
之後就更係去狸小路啦,買咗d手信,野食,波鞋,由於時間好似唔多夠,我就同老婆分開行,咁佢就繼續睇下化妝品野,而我就上咗去mandarake,當然又買到好野啦,真係超估唔到呀
夜了,晚餐又到,去咗一間叫蝦蟹合戰的食蟹,係自助餐嚟ga,唔算貴,我地個set係90分鐘內任食,松葉,鱈場,及毛蟹,一開始時是全份上的,即係每款蟹一份,跟住我地就點了3次,每次兩份蟹(點了一次松葉,及兩次鱈場蟹),咁就飽飽
之後又去咗挾公仔,我又有好野入手,跟住就用了好耐時間,才回到酒店(我腳痛行得超慢)
睇相時間~
CHISUN HOTEL

酒店早餐

跟住影下札幌市~
d燈位係以"扣能源"方式顯示

綠公仔扣得好q快

JR的上蓋商場

電視塔

好很長的大通公園,全是雪

二條市場

行公司

朝日新聞

SAPPORO FACTORY

SAPPORO FACTORY內反斗城的比達,HAHAHA

ESTA-拉麵共和國

兩碗咖喱拉麵分別係我果碗有蛋花

共和國內的火車展品

沿住路軌都有好多不同的拉麵店

神社?

ESTA的拉麵共和國大約占了10樓大半,而其他位置就是不同的食店,例如一大間PEPPER LUNCH

狸小路

商場上的摩天輪,有機會才去吧

蝦蟹合戰!!!果度d服務生好多係中國留學生,溝通冇問題

回酒店中在JR駅內禁枝熱朱古先

ps:唔記得講添,我地day5晚初到札幌時,都有下著微微細雪
=======================
DAY 8 2008-3-14 行程的最後一天 ...
食過早餐後就先去機場,搞好晒d行李上機,跟住就撘車去南千歲的CHITOSE OUTLET MALL RERA,由機場去都係5分鐘車程
在JR站行去OUTLET需要3分鐘左右,那處人流小,我地都只係買咗小小野,臨走前在LAWSON食少少野就去機場 
回到機場,上機前當然又係睇下野食買下手信,之後就食埋午餐上機去成田機場
落咗機,又去食野,出發前在香港討論區見d人話麥記炸蝦飽好味,咁我當然想試下la,好彩之前上網check過成田都有麥記,咁在北海道抽唔到時間食,去到成田一定要食番個
結論係真係好味
最後在回港的客機上,食埋個飛機餐,夠晒飽,翻到hk落機都唔駛食野lu,只是買兩之野飲就回家
旅程正式結束~也祈望下次的來臨


睇相時間~
東橫INN放飯時間

我地住2/F,姐係1樓

去機場時,車上老婆所繪畫的作品

南千歲的CHITOSE OUTLET MALL RERA

LAWSON 買野飲及食碗粉

在機場買咗d小食

跟住坐係呢度食LUNCH

這個機場好多野睇,也好多野買

上機前才買到這限定薯條

去到成田轉機前又食野

傳聞好好味的麥記炸蝦飽290yen,又真係幾好味

回港..........

也是不錯的飛機餐

到港lu,兩個大背囊,3個喼,1個box手信及一代野食...........兩個人TOTAL7舊野滿滿的回來

PS:在這天的兩程航班上,我太累了,也睡了不少時間,去咁多次旅行,我都未試過訓得咁”林”,好正




































沒有留言: