2008年4月18日 星期五

4月拾壹日 的 泰式自助晚餐


4月11日是一個爆普通的日子,放公後我兩本來諗住去jordan食米線,不過途中睇到飲食男女有介紹這間野,我地又想食自助餐bor,老婆仔又like泰菜,膽粗粗咁上去試下啦
位都冇book就上去,好彩細枱還有兩張^^ (下次多d人時一定要book呀)


每張枱都係有3排椅的"卡位",店內也有客房,不過唔知入面係點,每枱上面都有電視,雖然位置太近,不過好過冇

食品款色真係勁少.....不過老實講,d野大部份都出奇地好味

 (得咁多野選擇...)
我地食左以下呢d野 , 大部份都係即叫即造,夠晒熱

以下這幅相~睇過電王的,就知道我地兩個玩乜

...我敗了~~~
ps: 店名叫金禾,地址-上海街55號1樓
補充一句,職員服務太度勁好





沒有留言: