2008年4月7日 星期一

海洋堂Revoltech ~ Gaiking & Face Open Ver.





一隻又靚又好玩的Revoltech - GAIKING (Legend of Daiku-Maryu) 
上色,可動度,qc,都勁好,話佢係系列之最都得呀
大空魔龍個故事我就唔清楚,上年(or前年?)的動畫我覺得都係一般,我都只係睇咗幾集,但呢套野裏面的天空及大地魔龍都係型,同凱獸王(Gaiking)合體後都ok,不過都型的,都係這部Gaiking
無記都有播,d配音我就真係聽唔慣...大家有看嗎
玩具本身好多配件,不過就沒有動畫中由魔龍射出來果d武器,不過配合玩具本身的高可動,都已夠好玩
新動畫中期Gaiking還會"face open",型,全身黑色woo,果陣屎我幾想買多部回來自己油成動畫中的face open colour
跟住到11月,就推出了GAIKING face open ver. ,玩具跟本可以話係轉色之作,只是頭部及心口龍頭,不過好以話手腳加長了點,但我就冇去考究
這款face open ver就出的麻麻地,黑又唔夠黑,Gaiking頭部上色麻麻,關節位雖然同之前的一樣,但圓球關節的qc唔好,搞到佢好似企唔直咁...(可能因為咁跌價)
不過始終都係型,大家睇相就知~~
































這是我之前post有關Gaiking的網誌,當然有相睇
http://hk.myblog.yahoo.com/aj19991124/article?mid=278










沒有留言: