2008年4月20日 星期日

MASKED RIDER THE NEXT V3 # S.H.Figuarts

新系列的幪面超人玩具 - S.H.Figuarts

打頭炮的人氣角是最新電影The Next的1號及V3,而2號都係近期才上市(但我未入貨),而將會推出的角色有The Next版的Shocker Rider,及Kabuto中的地獄兄弟-Kick Hopper & Punch Hopper(點解出d咁ge角色先...)

輕輕咁介紹下這個系列: QC Good,高可動,上色美,水晶眼,頸巾可換,身型激瘦,腰關節向前曲的角度低,換手部關節時要小心容易弄斷,及hk售價好貴...行貨貨量少?































雖然這玩具真係幾瘦,但都好好玩,入手後好感度也大增,希望之後會推出更多我喜愛的rider

最後一張圖名為 ~ V3戰敗!!

以下連結是本blog的相關網誌

S.H.F. The Next Masked Rider 1 


S.H.F. The Next Masked Rider 2 

S.H.F. Shocker Rider 

S.H.F Decade 


S.H.F. V3 





1 則留言:

angusguyver 提到...

BEN
2011年7月8日上午11:19
你好,路過為了睇SHF的相,先發現你這輯V3拍得好正啊! 好有參考價值,得閒摷返V3出嚟影吓先!
回覆 Utp Utp
2008年7月2日下午11:24
bigbig... do you think V3 & shocker will be issued as SIC ?
Personally if there's only 1 series you can choose, sic or sh figuarts, which one would you prefer lei?
回覆
AJ皇 AJ皇
2008年7月3日下午4:38
SIC都好有機會出
這兩個系列各有各好,喜歡的我都會買
shf我就覺超得高可動
sic就外型靚,可動也不差
MC MC
2008年4月21日下午10:26
V3 影得好型仔啊!
回覆 MC MC
2008年4月21日下午5:32
好好,Thanks for your share !