2008年10月11日 星期六

08-TFA 變形金剛恐龍派 飛撲




博派成員,恐龍派的一份子 飛撲(SWOOP),是D級級別的tfa玩具~
兩個型熊也非常靚的一件tf角色,簡單的變型,不錯的可動度(但比想像中差),一搬的上色,偷膠位置超明顯,武器一件,不過價錢平平 (今日沒心機寫太多,草草的介紹,請體諒)




我冇睇動畫,唔熟他的動作,所以擺兩個搞笑的玩下野^^


我已擁有以下3款博派戰士,隔板&鋼鎖幾時肯平d比我買下來?


唔記得有冇在自己個blog講過點解咁想要這個玩具,現在講多次啦
小學時期的我擁有過g1時代的飛撲,而這個tfa版的又出得這麼出色,所以就好想買下這個玩具,行貨又出得太慢,我又點會忍得住,見果d格仔店賣得咁平,再加上情義結,我又點會忍到手^^ ____________________講完!


以下是本blog相關網誌






沒有留言: