2008年10月20日 星期一

裝著變身 宇宙刑事謝邦!!


3款裝著變身的宇宙刑事中,我就只喜歡銀色的卡邦及今次介紹這個紅色的 謝邦
(這款想買好耐,肥趣減到七十幾我都冇買,今年睡記開倉賣五十我就唔買唔得啦)
這角色我就唔多清楚,劇集也未睇過,不過造形好靚,主色也夠搶眼
玩具上色一流,關節可動度不大,素體體形也ok靚,只是腳掌關節外露得太多...,武器有槍及兩把劍,同樣地上色一流,值得我一讚是武器不似裝著幪面超人果d用軟膠制,這個全是硬膠的,所以劍身絕對夠直^^

頭盔可除下,內裏的人樣.................上色確實一流

可動度一般,扭得過大時雙手裝甲容易掉下

下一篇玩具網誌會是本blog的第200篇玩具誌,我會介紹一件好靚的玩具 ^^


沒有留言: