2009年3月12日 星期四

TFA狂派成員入手!!!V級的SKYWRAP(天鷗)

為了成為反斗城的咭會員,上個星期同老婆去左屯門反斗城買左這款TFA狂派天鷗及一件嬰兒用品,合共二百幾,咁就成為了咭會員
雖然這動畫我未正式睇過,不過曾上過YouTube"立"過下幾段,但那幾段我見唔到這位天鷗先生出場,對佢,我真係感覺非常陌生
不過...我一直都想增加狂派成員的人數,遇到佢,我沒有猶疑,又有折扣,買!!!
$14x買到佢其實都沒有要求,小小不滿是機身各處水口位有d白色野(影相唔多覺)
AND
表情同星星叫一樣,...換過表情真的咁唔化算嗎?個口唔同我都已好滿意呀...












讚下佢先,戰機型態雖不美,但真係唔到有起落架

變型有連動效果,這點實在一流,變型金剛要這樣才像樣
頭部透光度非常不錯

人型牛高馬大,幾有氣勢


活動能力也比想像中好很多


雙手的橙色導彈可以發射,但這種玩法我就興趣不大
所以比佢同敵人對戰下^^

- the end -

以下是本blog相關網誌






沒有留言: