2009年8月5日 星期三

佢老豆是太陽!!幪面超人BLACK RX # S.H.Figuarts

這不是Black的身體

全身充滿力量

我係太陽之子

幪面超人  BLACK RX !!!

唔知擺乜動作好,擺好d招牌動作都用左我好多時間

佢唔係睇錶,佢係call佢架車出來

佢唔係玩,佢係”fing”開隻shocker rider
  
SHF出了咁多款rider,有幾可動,身型有幾fit都唔駛我多講啦

 

唯一不是不喜歡是rx條褲仔,原設是同black果條褲仔一樣咁保守,但這shf版本就變成性感的3角褲…,其實只要好似black個股關節咁,上下分色就搞掂

從腰間帝王石取出的光劍(港譯:幻影激光劍),才是埋單招式




  
RX Kick,不是最強絕招........




TV版的昭和最後及平成最初的拉打合照

今次相片姿勢擺得勁行......,擺了一堆招牌姿勢就算...我掛住玩,係我錯.......

沒有留言: