2009年8月14日 星期五

SIC幪面超人 Another Agito

幪面超人AGITO劇中的第4位幪面超人
ANOTHER AGITO
亦正亦邪的他,真的會較受歡迎嗎?SIC 20已是多年前的出品,相隔多年後,SIC 38才推出了G3&G4,SIC 40更加翻出AGITO(不過是新版本)及坐騎-龍捲,我想講ge係,…為何還未出GILLS…?
以上的都只係我呻下姐...喜歡GILLS的...同我一齊繼續等吧


ANOTHER AGITO(下稱AA)本身設定唔錯,但這SIC版本,外型我就覺得油麻地,下身太瘦,頭型好似個姑,著色也太過鮮明,劇中應有的感覺完全冇晒
可動度比SIC19及20的AGITO好一點,不過關節同樣超鬆囉




SIC版本的AA另一特色是有個原創設定,就是如下圖中,頸部換成紅巾,而背中的兩條橙巾就換成像昆蟲的翅膀收納型,這個型態...我唔中意,古怪,唔夾


AA出RIDER KICK前,口部會露出牙仔,這個面相以換件方式情現,SIC更加誇大牙齒的體積,誇大下顎,令其面相更匈,更怪
 





出招樣真係好猛出招樣真係好猛,嚇得下人






3位拉打放埋一齊色彩好豐富…



-end-

沒有留言: