2010年1月27日 星期三

Rider System: IXA # S.H.Figuarts


INTERCEPT X ATTACKER,簡稱IXA,係專對付Fangire至上藍天會所開發的Rider System



IXA最初的適任者是1986年故事中,人狼族的次狼,其後最主要的適任者是劇中主角的父親~ 音也,而現代編(2008)的主要適任者就是名護 啟介
先看看1986年的Masked Rider IXA~ 音也


















2008年的Masked Rider IXA~名護 啟介
Save Mode 保全模式





Burst Mode 爆發模式








 






必殺 IXA.神之制裁」 




今個月的SHF,悟空及IXA同樣都不錯,而這IXA絕對是非常出色,qc唔錯,只是部份上色些少出界,關節夠力,可動度照舊出色,體型也不是太瘦,配件豐富,又有地台支架附送,地台上更有名護金句,4,地台用黑色膠套包住,要好似抽合盒蛋咁抽,有趣,我對名護這角色不喜歡,所以抽到邊款金句都沒所謂

角色我都係中意86年的音也,佢實在好有趣,也夠瀟灑,08年的名護我就覺得佢好有問題,我直頭覺得佢拍得住kabuto果班精神病患者…,IXA的外型都幾靚,我只是不太喜歡Burst Mode個面相

近日得知SHF會推出RISING IXA, W FangJoker Form,Kuuga Ultimate Form,死火,全中,希望呢d唔好玩限定

幫佢面部兩邊畫翻條黑線,所以再影









沒有留言: