2010年1月6日 星期三

最平的Robot魂高達!CROSSBONE GUNDAM X-1 and Robot魂反派機體之Garazzo


0912月尾的HK Gundam Expo 09.....
好悶,冇乜特別野睇,限定品也不精彩
不過咁多年去過咁多次,唯一係今次買到野~$100
ROBOTCrossbone Gundam X-1
(比睡記開倉時更平^^)


我本身都幾中意Crossbone高達系列外型,呢款玩具初出時係好想買,但同好們的評語實在一搬,所以一直忍耐著,直到見到這特價品 ^^,可以不買嗎? (係可以ge,但我忍唔到^^)

入手後其實係比想像中好,配件豐富,可動合格,qc沒問題,但相信白色膠料日後會變黃…..









總結: 這玩具可算是平靚正,希望X-2.改,都做大特價吧


Robot魂都真係出o左好多反派機,其中好多的都是高達OO系列,不過就同款唔同色較多,買左oo-raiser的我就緊係要入隻敵人同佢打獲金,所以買下了今次介紹的
革新者專用機Garazzo


 




 




本來我想買紫色那款Garazzo,但唔多覺冇貨,o岩見到綠色Garazzo平平地,就是Q但但啦
Garazzo外型都幾型仔,惡惡地,,不過兩條腿我就唔多中意,有點怪
玩具就配件幾豐富,附送一個小parts用來插於魂stage上,用來安放好這種多數時間都浮在空中的機體,今次笨大又幾有心思bor,可動度及關節鬆緊度合格
又一次簡簡單介紹,看相吧 ^^

沒有留言: