2010年1月22日 星期五

SIC幪面超人-猛士宗家の音擊戰士 威吹鬼 and 限定の音擊戰士~銳鬼,彈鬼


SIC威吹鬼實在沒什麼特別好影,所以用了好短時間就把相片影好晒,當大家閱讀這編網誌時,他已被我收好了…


(呢隻威吹鬼我想出讓,齊件,有說明書,但冇盒,有興趣的同好們請興我聯絡)

音擊戰士 威吹鬼

 Masked Rider Ibuki
外型幾靚,合金量也是同系列中最多的,看他上身件[鐵]背心覆蓋度幾咁高


雖然重手,但容掉甲,影影下我都係要用寶貼幫手…

可動度係個頭差D,因為條[鐵]領位好高,大大減低了頭部的轉向,而關節也幾鬆,不過玩開SIC的都明白冇乜咁大不了…

配件方面同樣豐富,除了其本武器,式神,更有天美變身用的音笛



















音擊管・烈風

今SIC次又玩原創野,加送一個出絕招時用的開口面部表情,雖然個表情好,但好合埋,話晒威吹鬼必殺招式係要吹出來嘛

音擊射・疾風一閃

當然還有音擊棒套裝^^

招牌動作

冇乜好寫,最後惡搞下先 HEHEHE



以下是本BLOG的相關網誌







銳鬼,彈鬼,裁鬼,這套限定的1set 3體SIC於2006年推出,當年還是我喪買玩具的時代,所以連這限定品也敗下來……

(正所謂今時唔同往日,有意想儲齊SIC關東猛士11,而又唔怕買2手冇盒齊件的就找我,我誠讓這套限定的銳鬼,彈鬼,裁鬼,另外威吹鬼我都係誠讓)
售出前先拍照留念,今日先送上這兩位打擊系音擊戰士,裁鬼等我影好相再分享

Masked Rider Eiki (銳鬼)

Masked Rider Danki (彈鬼)


造型我就中意銳鬼多些,彈鬼....個面相好似好求其咁
QC方面就非常不錯,都依家都唔算鬆,唔通限定品會好D?點會^^
係咁多,講完















以下是本BLOG的相關網誌






沒有留言: