2011年7月13日 星期三

紅磡找吃-烤魚及雞蛋仔

早幾天的假期,我們特意出去hung hom食午飯及行街街


第一站先去必嘉街的 巴蜀烤全魚
(年幾前無意間發現這倉店,想入去食但見店內又細又窄,我地又多數帶住bb+bb...所以)
巴蜀烤全魚已拆伙,老鋪己改名為 巴蜀沸騰一片 烤全魚專門店(個名想點?),新店叫 修哥魚鍋烤魚店(呢件事係我入去食前數小時才知道),兩間店同是在必嘉街,最後,因我們的行經路線先經修哥魚鍋烤魚店,所以今次試呢間先

我們2個成人+124個月大的bb(我是未夠1000個月大的bb,kakaka),點了一個最少份量的考魚套餐,就是下圖的一盤烤魚+2碗白飯(我地轉了做1碗魚湯米線),$118,整條魚(其實唔夠半條)我地兩公婆係食晒,米線分了部份給囡囡吃(囡囡其實在家中已吃過了她的LUNCH)
烤魚餐有幾種不同味道及辣道,我們選了最愛麻辣,小辣
老實講,麻辣烤魚好好味又醒胃,香口又野味,條魚唔老又彈口,份量又真係啱啱好
辣度我老婆話唔係好辣姐,我就覺得辣左少少,還頂得住
進食中店員一見個盤唔夠湯就會自動自覺去加,讚呀(不過可能假日午餐時段人少)
魚湯米線,米線沒什麼特別,但魚湯好喝,鮮甜夠魚味又唔腥,有點驚喜
最後的飽肚度剛剛好,不會太飽
總結: 一定必定 再去食

食完lunch,行街街,下4點左右買點小食
媽咪雞蛋仔
上睇過食評,首選朱古力味,就試下啦
woo 真係好好味,好口感,好香,好脆,講多次,真係好好味
佢應該係原味雞蛋仔,加d朱古力在裏面,熟了後入面d朱古力溶溶地個面香脆
層次真係唔同
之前食果d原味蛋漿溝d朱古力漿,啡色果d朱古力味雞蛋仔真係比下去,好多果隻
總結: 好好味,一定必定 奮不顧身 再去食

最後總結: 大滿足

講完



沒有留言: