2011年7月27日 星期三

海洋堂Revoltech~GETTER TEAM: Shin Getter 1 and Getter Dragon and Black Getter




又好耐冇介紹過Revoltech,今日來個擺到有點舊的
Revoltech
真三一萬能俠 世界最後日
SHIN GETTER 1

以下呢個企直姿勢,果然是Revoltech中,最難擺的...

Getter Wing太細,Getter戰斧太大

GETTER邊!!!

烈陽火球彈
(...顏色及外型,與劇中有幾大分別)

以舊世代的revoltech來講,呢款QC,可動度(除頭部),配件份量都相當不錯
造型就只有前臂關節位較失色及對翼唔夠大
...end...
下次再介紹Revo.,將會是同系列中的Black Getter或Getter Dragon



2011-8-4

Revoltech Yamaguchi系列(應該是)海洋堂Revoltech的第3
對比先代的Revoltech,各方面都有進步,尤其是定價及包裝盒的體積
(我講到好似冇介紹過Revoltech Yamaguchi咁,其實好耐好耐之前已介紹過同系列的
斷空我.................
入主題


今日看看Revoltech Yamaguchi

真三一萬能俠 世界最後日
SHIN DRAGON


入手原因,因為他是劇中敵方機體




上色算是不錯,膠料變型也不算太利害
可動是滿意的,配件中的Getter Wing是插在肩甲傍,...不能向下陲呀...
招牌動作,我擺得有點像港漫英雄角色 ^^

頭部Getter邊 ^^


Getter邊掃爆地面效果


GETTER飛斧

揮舞雙斧悶左d

飛出去啦!


好型呀

這個玩法幾有趣,最適合我呢d影玩具相的人士
我好鍾意呢件parts

飛埋呢個出去啦

end
下次再介紹Revo.,將會是Getter Team中的我最喜歡的
Black Getter



2011-8-7

真三一萬能俠 世界最後日,最有型的Getter Robot
流龍馬專用機
BLACK GETTER


簡稱
黑三一

又狂,又凶,又狠
流龍馬+黑三一,呢個配撘真係型到冇朋友
也因為呢個黑三一的設定,我才喜歡上Getter

配件都係getter robot常見的,但有一些是較有趣的
首先是拳頭有長釘

格鬥用手首,左右各一

好功夫呀

左輪及曲尺手槍各一
彈夾放在兩邊腋下,左輪子彈在右前臂

最後想講,擁有佢實在唔夠喉呀
希望有更出色的黑三一玩具誕生

手頭上所有revo.的getter robot已全部影晒啦,又完成一個創舉^^























沒有留言: