2011年7月11日 星期一

青銅聖鬥士 鳳凰座 一輝 Part 2 - TV版之最初青銅聖衣

很久也沒有一款聖衣神話玩具係可以令我覺得低玩,又靚
呢隻 鳳凰座一輝(TV版最初青銅聖衣) 做到了以上兩點,好難得,真係好難得
當然他也具備了聖衣神話的缺點,這方面我就不多提了


先看星座



唔算難砌,但像是分開好多份才合埋做一隻鳳凰,勁!
外型方面我沒什麼意見

人型,真係讚
3個人樣,其中一個更是我最鍾意的出招/中招表情,太感動
這個眼罩樣造得麻麻,眼分得太開


 
除下頭盔,一樣靚仔,但側面差dd

 


小腿雞肉特別制造for鳳凰座,very good!
雖要特強喜療妥嗎? hahahaha (無聊!)

正常樣及表情樣幾靚仔,膚色也是正正常,不再是青青黃黃
(最終青銅聖衣一輝那個too bad)

鳳凰幻魔拳
(手指出又得,拳頭出又得,手掌出都得)



鳳翼天翔
(拳頭出又得,手掌出都得)



後記
聖衣神話出ex......,太貴,bandai,我買左你幾十隻聖衣神話,你居然出ex,而ex又係分件裝著聖衣,又可砌星座型態..........你好狗野
皇級也未有興趣,出雙子座/獅子座才考慮
你還是快d出那兩位女性白銀戰士先啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言: