2007年9月17日 星期一

我兩都係最愛這食店 (都係米線)






佢,唔單只係我兩最愛的米線店,更是我兩最愛的食店,每個月點都去深水埗食2-3次
大家記住,一定要食麻辣,分9級辣度,湯底一流,但配餸冇乜特別
小食最愛吃 土匪雞翼,其次係紅油青瓜及蒜泥白肉
睇見上圖d相,又想去食,中毒太深,我地已冇得夠
==========================
講下經歷,大約03年左右,女友在tvb某飲食節目中介紹這間店,之後當然去試下la,點知一試就勁鐘意,比荃灣那店更like,食過4-5次之後,才發覺佢已開了多間分店,jordan又有深水埗又有(總店在長沙灣)但這間店d收費怪怪的,3個區的收費都唔同,最平係jordan(現在就唔知重係唔係咁)
去試la你地,信我,好正的
==========================
多謝大家收看了這充滿個人口味的介紹

沒有留言: