2008年5月6日 星期二

任食下午荼AT港威酒店



上個星期6我隻乸約我去呢間野試下個tea,從報章的介紹以為主打士多卑梨甜品,去到 原來都好多熟食
(上圖其中一張有兩粒章魚小九子+一堆紫菜,我寫blog才留意到,位置擺得好有趣 ^^)
士多卑梨甜品我就覺一般,個cake就唔錯
白朱古力慕思也是是我杯茶
熟食最令我地回味的,就是那粒非常唔起眼的 牛肉燒賣, 估唔到咁好食, 我地都出去挾左幾轉 ^^
簿何 雪糕我老婆就好like,佢左好多球,勁呀
d "蛙ful" 要自已出去弄,個槳開得幾好味
有橙汁平果汁飲,咖啡自己出去弄
價錢大約130一位
環境唔錯(地庫位置冇景睇)
報告完畢

沒有留言: