2008年5月11日 星期日

裝著變身 幪面超人KIVA Garulu Form

08年幪面超人 KIVA 裝著變身

前日(星期5)放工老婆見我咁鍾意,又唔係貴,送左比我
多謝你呀老婆
跟住星期6起身後屋企冇人得我一個,擁有100%集中力,慢慢影左輯相
現在好大家分享下


身體各處上色非常正,關節也夠實,可惜身體裝著部份較重,雙腳唔多夠力支撐



有多款手掌更換,以下的是拿武器的專用手


裝著變身傳統有關節手掌


這個未變刀前的東西好精細,但弄這個出來真係沒什麼用途,又渣唔到上手,不如弄個能咬著刀的頭仲好啦


可動度真係唔錯,如果腳掌好似shf果d咁,貼地性會更good

  
 


 


遠距離攻擊技
 

 Garulu Form最強必殺技





 
KIVA的4款基本型態中,只有綠色的[巴夏]我沒興趣
不過,我下款購買的,多數會是已推出數月的KIVA的第一型態(紅色form),紫色的...雖型,但未令我有購買的衝動
最後送上一幅: 夢幻之組合

沒有留言: