2008年5月11日 星期日

黃金聖鬥士 獅子座 艾奧尼 Part 2


獅子座的胸象,真係等左好耐,終於都出,我也等左好耐,終於有時間影佢
今次part 2唔介紹得咁詳細,主要係睇下這款像與之前推出的獅子座來個完美配合
以下的是黃金聖鬥士 獅子座 艾奧尼 Part 1的分享
先睇下胸象,全膠制,造型美到不得了,qc也可以,我就最要係個樣冇問題就可以入手
有3個頭部可換,配合埋面罩可有6款造型!
兩對手掌可換,分別係拳頭及出雅典娜感嘆時的掌勢
跟住睇下這完美的組合吧
~黃金獅子的甦醒~
另外,胸象版配備了一個細小的胸甲,用來比佢出拳用
艾奧尼:[教皇!我要見女神!!!]
被教皇的魔皇拳洗腦
個樣真係靚到爆炸,可惜聖衣部份太過反光...
這些電鍍膠件唔知可否塗上消光油呢,blog友們知道嗎?
我怕會對電鍍件做成影響
還有就係,配件中有加長手部的配件,我就覺得太長
氣勢真係成個唔同晒

沒有留言: