2008年5月17日 星期六

海洋堂Revoltech = EVA-01(新劇場版:序)


上年8月的產品,...玩具好似真係唔多人提,唔知多唔多人買呢?
EVA誕生超過10年,上年來個 新劇場版:序
咁又成機把eva系列來個小改動,轉轉色...不過又色水幾有時代感
海洋堂Revoltech系列初期已推出數款EVA,家下又出新劇場版:序,佢地又點會放過這機會,把這機體實體化


今次不只是轉轉色,成隻玩具比之前推出的高了點,身型造得比以前靚,修長d,更似動畫設定 (之前的較肌肉型),動度,關節也差不過,但今次個菠蘿蓋用了新Revoltech雙關節,個樣就好睇,...但好鬆,真失敗



今次武器配備好少,得把刀仔,機槍都冇...






附有火花效果parts, 我鍾意

另外還有些配件是用來與陽電子炮配合用,我就唔介紹,因為把槍我無意購入
其實另外還有一些武器在 新劇場版:序 0號機果盒度,但我冇買...因為今次0號機配色好肉酸
唯有祈待 新劇場版:序 的0號改及2號機有冇武比佢用


上色ok,個頭都係之前的靚(F裝備ver個頭最樣丙...)


同樣有暴走頭更換,今次有爪型的手掌換,配合暴走頭,全神好多
Revoltech系列初期的eva居然沒有這種手掌...,真可惡


=====================================
新劇場版的0號改及2號機還未有新設定公佈, 如果到時配色唔靚,咁我就唔駛買
但我就好想佢出3號機的使徒ver

沒有留言: