2008年12月16日 星期二

OPTIMUS PRIME TIMES : THS 02 初代總司令官 CONVOY

這兩個星期多了時間影相,所影的玩具中有新有舊,大部份相片也差不多修改完成,存貨…大約夠我寫多3篇網誌左右,只是未有靈感去介紹這些玩具
(實際上,這兩個星期真係好努力抽時間影,因為想快d影好這些玩具,影好玩完,可以入盒就入翻盒,…因為真係冇咁多位display…)

介紹今編網誌主角:


變形金剛 博派最偉大領袖
初代總司令官 柯柏文
(簡稱 老柯/文哥)


這款玩具,其實數個月前開始想為它寫一編介紹,相片也斷斷續續影了多張,不過其中部份相片唔靚,所以要重影過,所以拖到今日才介紹 (有時候心機都係影真係會影得好差)

簡單介紹:
拖頭
車形非常唔靚,有點鬆散感覺...但細小的它,合金量也不少,算重手


貨櫃
外型一流,也非常好玩,機關也多

可收納這架小車車,而小車車 可插上老柯把槍

人型
高可動,外型靚,但前擘好怪相,多手部parts,心口可打開取出博派心臟
變形方面唔難,易記,車輪也收得幾好,不過變形時上下身連接位容易甩開,...可以分開來變形......我....我未試過可以咁玩老柯...,這款實在有D不正常的驚喜.................有D失敗

玩具有這原創設定,老柯火力突然大增!!

地台
靚絕,好用,係老變玩具中,少有的配件
加上一個我未見過的飛行背包,好好玩,有趣

基地(要塞)MODE
真係幾好玩,整盒玩具D配件可以全部收入去,不過那些手手,光斧我就唔放啦,因為真實的老柯係唔駛換手的
裏面的機械紋路非常足夠,正

這個炮台有幾大威力我就唔知,不過老柯用它時...,唔似射野,反而似在用一部大型DV拍片,HAHA好有趣























總結
玩具本身可玩度非常唔錯,雖然車型及人型有些地方唔靚,但UNDER$280有這樣的質數,我認為是老變FANS的話,不可不入!
手頭上還有一款老柯玩具(MP01)未介紹,09年我一定搞掂比大家睇


以下是本Blog相關網誌
Optimus Prime Times: TFA戰損版 柯柏文

Optimus Prime Times: THS 02 柯柏文

Optimus Prime Times: Revoltech電影 柯柏文

Optimus Prime Times: Classic日版 柯柏文

Optimus Prime Times: MP01 柯柏文

Optimus Prime Times: MP10柯柏文

Optimus Prime Times: FOC美版d級 柯柏文

沒有留言: