2012年1月9日 星期一

2011年度,我的玩具Best Buy最後的Winning Eleven

好多同好都玩2011年十大best buy,這年我也覺得較易選出,所以都玩埋一份

排名不份先後
HT 基斯杜化里夫-Superman
在我認識幪面超人前已喜歡上這位由基斯杜化里夫所飾演的Super Hero 超人HT這次出品實在太好,真係由頭到腳都做得好似,而這角色又是我背最期待的出品之一,入手後心情興奮又滿足
(好想快d處理好手頭上的相片後狠狠地為他拍拍照)



HT 龍爭虎鬥-李小龍超級無敵國際巨星,震撼所有龍的傳人及世界,一個永恆的偶像HT好物之一,相信以後好難再會有1件咁平靚正的作品(這套玩具我還有一編網誌未出…)
Bandai SIC-幪面超人Super 1
Super 1,是我兒時第一款幪面超人玩具,他本身是石森時代的昭和Masked Rider,又型又經典SIC化後超級有型,QC及可玩度絶對是2011最好的SIC
Bandai SHF-龍騎&無雙龍平成Rider3位主角+1條契約獸Bandai在有對手情況下推出這套應該係最低玩(如你能正常價入手),最高質數,最有誠意的SHF

Bandai SHF-夜騎&黑翼
平成Rider3套作品的第2主角+1隻契約獸承繼SHF龍騎&無雙龍的高質數(如你能正常價入手),可能係最後一款誠意作品
(如無意外,今個月我同大家分享下這件玩具)
Bandai SHF-電王Climax Form
在不同作品都有份登場的人氣極高的平成幪面超人這款SHF雖然冇龍騎及夜騎咁高質,但已他的質數及吸引度,整體質感,險勝新電王入圍是應該的
(如無意外,今個月我同大家分享下這件玩具)

Bandai DX合金-新版VF-25F
超時空要塞F中的超科技可變型戰機套劇睇完我唔深印像,但這款玩具推出後看了同好們的介紹實在越睇越毒,因為佢機型靚,還原度高,3個型態都同劇中印像極似,可動又ok,我連那魂限裝備都訂埋啦(希望我唔會等到入手埋佢套魂限裝備才同大家分享…)
孩之寶-電影版變形金剛HA-Jazz
早死的文哥副官,有成意地在玩具界復活外型接近劇中造型,變型有心思,複雜但唔難,配色及可動合格,連配件都相當精彩,那架電單車能變成Jazz的武器,而這武器也是極似劇中造型,真係一絕,這個也是看了同好們的介紹才中毒的
Bandai Robot-Strike Gundam連魂限武器套裝Gundam Seed中初代可換裝的主角機有型的線條,超級可動度,QC合格,+埋套魂限武器套裝,真係型到不得之了,險勝Robot魂新版獨角獸高達入圍2011Best Buy
(清埋好個display櫃後我會盡快幫佢影相)
Bandai 聖衣神話-TV初代鳳凰座一輝沒有忘掉愛與淚,熱血的女神聖鬥士唔好玩又貴,悶悶地的聖衣神話,推出了一個居然會附送出招表情又精美的鳳凰座一輝,算係神話產品少有的誠意,入手後令我非常難忘  


Bandai 聖衣神話-蛇夫座撒娜聖鬥士中的第一美女(我認為)
先天的優勢令她在裝著聖衣前後都非常美麗,少少貴但值得一入的期待已久角色就是因為她的出現,令到這編網誌本來係10best buy改為11best buy
(我好想快些為她拍寫真^^)


最後

希望2012會有更多更好的玩具

沒有留言: