2012年1月22日 星期日

無無聊聊,兔年最後一誌~去舊迎新,鞋子編 and 好笑、好嬲 - 囡囡事記(2012-02-03)

連續幾年的農曆新年前都會買新鞋
今年重來個double




圖左上角左面那對同我拍檔左差不多4年,右面那對就3年
好不幸,他們都破了.......
BYE BYE 拍檔

而今年兩對新鞋(上圖左下角)都係"Add Dee"
祝未日子合作愉快


2012-2-3
早幾天放工回家,當時女兒站著,在白紙放在圓凳上,專心地投入繪圖創作中,跟住我坐在她身傍,過了一回,她問我

:爸爸,個筆蓋呢?
AJ:我唔知喎.我唔見你個筆蓋woo…

跟住佢個語氣開始重,再問我
:個筆蓋係邊度呀?
AJ:唔見呀,你係唔係放左在其他圓凳度呀?

跟住佢又嬲又惡地責怪我道
:我放左响呢度(指住餐桌)你唔記得咩!

我心諗,你咩事呀你?咩態度呀?咁惡做乜呀?關我咩事呀?
但係佢咁細個識咁講野,我又覺得好好笑
不過我當時緊係鬧佢/教佢啦

最後,過左一陣,她坐在凳上,看著桌面上被其他物件擋住50%面積的[筆筒]
:,原來係度呀!

…….haha,原來佢係想找[筆筒],唔係找[筆蓋]…
haha,跟住就係教佢清楚d個[筆筒]的發音

教好小孩真不易,父母仍需努力

沒有留言: