2012年1月11日 星期三

一搬貨色 魂限shf 超西比達 # S.H.Figuarts魂限

SHFiguarts
Dragon Ball Z
Super Saiyan Vegeta


龍珠Z
超級撒亞人 比達
呢個望左的表情..............眼的位置set得唔好...





















  



2011年,最後一入,也是失望一入
撒亞星王子 比達
佢,外型,上色,應算是shf龍珠中最好的,但
可動度,除了頸關節相當不錯(合格以上的可動+頭可dup得極低),其他地方我全部唔滿意
腰關節我最憎,可拉出但完全冇用
可換的首手又少

可能我幾鐘意比達,而這玩具又貴
所以我特別失望

影完相我都賣鬼左

1 則留言:

Dominic 提到...

我反而想買, 但價錢係一個問題....=.=