2012年1月18日 星期三

好彩有你,R&M-鏡世界的Monster and 通往鏡世界的Ride Shooter


rider龍騎系的玩具,有埋隻契約獸係完美好多



就好似玩jojo,要人+替身咁先好玩的
因為要影shf,所以題前拿出來拍拍照,還有其他數款的,有時間再拍
以下全是當年香港行貨,d契約獸品質ok,冇穿冇爛,只是多數的金色油都有脫色現象
而他們的主人(Masked Rider),有部份的關節位自動分解…,上色麻麻,可動不高,我應該就唔會隻隻都影,不過就算影,都可能排到明年先
看看主菜 - 鏡世界的Monster





Destwilder 毀滅狂虎
冇乜可動,冇乜野玩,外型比劇中的高左又瘦左
Magnugiga 鋼鐵巨牛
合格的可動度,最有趣是可整隻拆開變成鐵兵的武器/防具 (但有部份於劇中未使用過)
DragBlacker 暗黑龍配色靚過無雙赤龍
Metalgelas 鐵甲犀牛
外型威猛,也是冇乜可動,但牠的重點是玩合體!
Venosnaker 毒牙蛇惡型惡相,但舌頭可愛,最可惜是頭部隻色...,重點都是玩合體!
Evildiver 魔鬼潛水魟冇乜可動,底部有滑輪,是一部大型滑板車>.<,樣子醜陋,牠的重點都是玩合體!

Genosider 獸帝巨型,威武,強大,我對佢的可動冇要求,外型方面,如果鐵甲犀牛頸位可縮短,咁整體會更似,更好看

SHF未出的以魂限方式推出可能性極大,不過我覺得這個R&M版的其實夠玩,希望到時我能忍得住唔買SHF版的契約獸,但那種飛躍性進步真係可能令我出血

2012-1-27

早幾天的小型"大掃除"中,在雜貨房內無意中找到了
多年前的超級特價品

R&M
Ride Shooter
 (幪面超人進入鏡世界的坐騎)
又大又有合金成份,車頂蓋及坐椅又有連動機關,如果現在於魂店重出,可真係要數佰元


與shf的rider來個合照
shf的rider們,免強能坐上


















最後到他與原本的主人合照~ R&M系列的幪面超人

沒有留言: